2013. augusztus 15., csütörtök

7 db-os ruhacsomag 5-6 éves kisfiúnak - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

- Khaki nadrág: vékony, tele zsebbel, gumis derekú, szép állapotban, bh.: 44cm. Beleírva 5 év van, ránk 6 évesen volt jó.
- Cars Jeans szürke farmerszerű nadrág. szép állapotú (a száránál találtam kopást, most hogy jobban megnéztem) bh.: 47cm, dereka: 26cm
- Dinós póló A ragasztott minta kissé lekopott, a varrott jó. Hossza: 40cm
-Gépi kötött, cipzáros pulcsi, a szürke árnyalataival. Bolyhos, de szerintem még hordható. Hossza: 45cm, derékbőség: 34cm
- Csíkos pulcsi: kopottasabb, de más hibáját nem találtam.
- Khaki színű dzseki. Szerintem vízálló (nem 100%), de kapucnija nincs. Széldzseki? Elöl 2 zsebbel, cipzárral. Nem találtam hibát rajta.
- Sötétkék polár pulcsi: jó meleg, cipzáros, két nagy zsebbel, hátul fényvisszaverő csíkkal. Mi nagyon szerettük, hordtuk is, ettől függetlenül, nem találtam rajta hibát. Hossza: 46cm, dereka: 41cm


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2013-08-23 12:01
. 7 db-os ruhacsomag 5-6 éves kisfiúnak - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése